Skip to main content
Beantwoord

Proximus Tv app


Marc Huijbregts
Proximus tv app werkt niet meer op mijne smartphone als ik iets programmeer op afstand.
Daarvoor ging dat wel. Hoe komt dat?

Beste antwoord door Marc Huijbregts

Op de smartphone wel.
Ik geef het op.
Kunt u deze topic voor mij verwijderen.
Of is er nog een oplossing
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

20 reacties

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 21 januari 2019
Krijg je een foutmelding? Heb je al eens geprobeerd om de Proximus tv app te herinstalleren?

Marc Huijbregts
Beste
Deze heb ik al verschillende keren verwijderd en terug erop gezet. Kan het zijn dat ik my proximus ook moet installeren?

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 21 januari 2019
Het installeren van de MyProximus app is niet nodig. Heb je enkel problemen met het programmeren van opnames of lukt het tv kijken via de app ook niet? Welk toestel wordt er gebruikt?

Marc Huijbregts
Alleen bij het programmeren van opnames op afstand.

  • 0 reacties
  • 21 januari 2019
Kan je even via DM naar het Proximus Team je lijn- of klantennummer sturen? Dan kijk ik het even voor je na.

DM: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Marc Huijbregts
Klantnummer:
Lijnnummer:

  • 0 reacties
  • 21 januari 2019
Best zet je geen lijn of klantennummers publiek hier 😉 Wordt niet altijd even koosjer gebruikt.

Op jouw lijn zie ik alles juist geconfigureerd staan. Heb je dit op elke smartphone of maar op eentje?

Marc Huijbregts
Op de 2 smartphones. Merk Samsung Galaxy j5.

  • 0 reacties
  • 21 januari 2019
Ik zie ook nog 2 Asus toestellen staan, lukt het daar dan wel op?

Marc Huijbregts
Daar ook niet op .

  • 0 reacties
  • 21 januari 2019
Welke foutmelding krijg je? Hoe en wanneer ervaar je precies dit probleem?
Sinds wanneer doet zich dit voor? Ik neem aan dat het al gewerkt heeft hiervoor.

Marc Huijbregts
ik krijg geen foutmelding. Ik programmeer op afstand en op de smartphone staat het opgenomen programma gepland en kom ik thuis staat dat er niet op de tv. Dus niks gepland op de tv

  • 0 reacties
  • 21 januari 2019
En zie je het dan wel op je smartphone verschijnen?

Kan je een voorbeeld geven van een opname waarbij dit dan niet lukte, dan zie ik even of hij hier misschien wel verschenen is en de decoder het gewoon niet registreert.

Sinds wanneer heb je dit probleem?

Marc Huijbregts
ik had vandaag geprogrammeerd voor donderdag 24 januari op weg met jan en dit stond er niet op mijne tv

  • 0 reacties
  • 21 januari 2019
Zie je het dan wel op je smartphone zo verschijnen? Bij ons staat het inderdaad niet geprogrammeerd.

Marc Huijbregts
  • Auteur
  • Rising star
  • 24 reacties
  • Antwoord
  • 21 januari 2019
Op de smartphone wel.
Ik geef het op.
Kunt u deze topic voor mij verwijderen.
Of is er nog een oplossing

  • 0 reacties
  • 21 januari 2019
Ik stel deze vragen net om het te kunnen doorspelen naar het juiste team met de juiste info die ze nodig hebben om hun werk te kunnen doen ;-)

Op nog één laatste vroeg moet ik dan nog het antwoord weten; sinds wanneer ongeveer heb je dit probleem?

Marc Huijbregts
ik dacht rond 15 december 2018.
Kunt u dan het hele gesprek verwijderen zodat mijn klantnummer en lijnnummer weg zijn.
Dank u

  • 0 reacties
  • 21 januari 2019
Als je jouw eigen bericht niet kan bewerken door rechtsonder bij 'opties' te kijken, dan geef ik het even door om dit te laten verwijderen. Zelf kan ik dit niet.

Ik geef jouw probleem ivm de opnames door aan de bevoegde diensten. Je zal op de hoogte gehouden worden van verdere informatie van hun.

Marc Huijbregts
ok. Bedankt voor de hulp.