al van 21 december proberen we een afspraak vast te krijgen ivm verhuis. Al 10 x gebeld, nog steeds geen bevestiging! Ook geen uitleg of antwoord. De eerste keer online bleek niet binnen te zijn gekomen, na terug bellen met klantendienst werd er nogmaals een aanvraag ingediend 24.12). Dan kreeg ik een bevestiging dat het op de volgende factuur wordt aangerekend! maar tot hiertoe nog steeds geen afspraak! mijn moeder is al verhuisd en heeft geen tv, geen internet, geen vaste lijn! het is nu 10 januari, nog steeds geen sms, geen telefoontje naar mij, geen mailtje, geen antwoordje , geen hulp, geen uitleg!!!!! al 11 keer terug gebeld, er zijn er die iets weten, maar de meeste weten geen antwoord te geven. Dus opleiding? nog iemand zo slechte ervaringen?
ok nu heeft er net iemand gebeld, we zijn 10 januari (omdat mijn ma van 80 jaar naar proximus gestapt is aan de kouter), blijkbaar was er een probleem omdat ze op haar oud adres fiber aangesloten hebben; Nu zou het op afstand wel kunnen om alles te activeren...of wil ik een technieker deuh!! ja aub, ik smeek al om een technieker sedert december! ik ben er ziek van de zenuwen van ! hoop dat het in orde komt en de compensatie ook!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.