Kan Proximus een steekhoudende verklaring geven waarom niet enkel de prijs va het abonnement van 15€ naar 16€ gegaan is, maar tevens deze maande de maandelijkse korting van 5€ naar 3€ verlaagd wordt??? Ik heb 3 GSM's in het gezin en dit betekent dus dat ik per GSM 4€ meer betaal --> Proximus verdient dus zonder ook maar iets meer te bieden voor ons zomaar eventjes 12€ extra!
Heb al gebeld met de klantenservice, vriendelijke juffrouw, maar kan "helaas" niets voor u doen... Maar u kan wel het minimus abonnement nemen, dan betaalt u minder. Op mijn vraag om even te herbereken wat de maandelijkse factuur zou bedragen als ik op dat voorstel zou ingaan, kwam de juffrouw uit op een hoger bedrag! Nee dank u dus!
Ik ben al jarenlang trouwe Proximusklant. Toen ik ook digitale TV nam, werd door de Proximusmedewerker aangeraden ook mijn 3 GSM abonnementen van Mobistar (waar ik al sinds 1998 klant was!) naar Proximus over te zetten en te linken aan het pack. Er wed mij het smart +15 abonnement aanbevolen voor 15€/maand/GSM met gegarandeerde blijvende korting van 5€/maand/gsm --> concreet betaal je dus 10€/maand/GSM
Hoe zit het dus met de gegarandeerde korting Proximus??? Enige klantvriendelijkheid én correcte houding zou wel op zijn plaats zijn
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.