Ik kocht vorige week een nieuwe GSM (Samsung Apollo). En wat blijkt, na enkele dagen kreeg ik een SMS dat mijn internetverbruik op mijn lopende factuur meer dan 5h bedaagt. En of ik het nummer 080022500 kon bellen om een hoge factuur te vermijden. Dat heb ik dan ook onmiddellijk gedaan, en zeker ook om uitleg te vragen hoe zoiets mogelijk is. ik had er namelijk helemaal geen weet van dat ik ook maar enig internet verbruik had. Is het dan mischien te veel gevraagd om een SMS of iets dergelijks te sturen om de klanten te verwittigen als ze voor het eerst gebruik maken van de internet dienst. Je krijgt toch ook om de haverklap SMS'sjes en telefoontjes van de diensten om abonnementen aan te smeren. En hoe komt het dat een GSM bij ingebruikname zonder enige verwittiging of configuratie zo maar van die internet dienst gebruik maakt. Zoals je al wel merkt ben ik zeer ontevreden over deze ganse situatie. En ik denk er dan ook aan om mijn abonnenmenten (3 stuks) bij Proximus op te zeggen.
Groetjes,
Piet
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.