Hey , die van PRM zijn goed hé , een mailtje ontvangen met onderwerp , PSSSSSSSST , beteken dit dat ik het niet mag verder vertellen of een grapje , ik krijg een waardebon "cadeau" , ik moet klikken en wat zie ik , dat de cadeau meer dan 600 punten kost !!!!!!
nemen ze mij daar voor een zottin ? een cadeau is iets wat je krijgt en niet hoeft te betalen ! stelletjes idioten ! mijn man en ik zijn reeds dag en dauw klant bij Belgacom , maar pas sinds jaar of twee op mijn naam , om eens van een goedkoper pakket te kunnen genieten , ( wij zijn ook niet van gisteren Belgacom/Proximus ) , jullie leuze is , als de hond slaapt , laat die slapen ! maar mijn man is een waakhond ! alleszins bedankt voor het aanbod , en misschien met kerstmis als er mooi aanbiedingen komen van andere providers , stappen wij misschien over ! en gelieve zo geen bedrog mailtjes sturen of ik dien klacht in bij http://www.ombudsman.be/nl/ombudsman/domain/56 , ciao , idioten !
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.