Mijn ouders hebben een vaste lijn en een Specifics 200-toestel. Ze betalen voor de dienst weergave oproepnummer, maar het nummer van de oproeper wordt niet meer getoond wanneer er iemand belt.
De dienst is nochthans actief, dit is te zien in MyProximus, en ik heb ook al naar de helpdesk gebeld om het te verifiëren. Ze weten bij de helpdesk niet wat het probleem kan zijn.
De batterijtjes van de telefoon zijn al vervangen, stekker uitgetrokken... niets helpt.
Ook wanneer ze via een toetsencombinatie het laatst gekozen nummer willen bellen, verschijnt er altijd hetzelfde (foute) nummer.
Iemand enig idee wat er mis is?
Beantwoord
Weergave oproepnummer werkt niet meer
Beste antwoord door ThomasP
Lieve, na nazicht blijkt dat de dienst weergave oproeper correct actief staat. Ik heb hem eens (technisch) verwijderd en opnieuw toegevoegd.
Als je merkt dat de nummers nog steeds niet worden weergegeven is dit dus mogelijk een probleem met het toestel. Ik raad dus aan eens even te testen met een ander toestel.
Let op! Niet alle nummers worden weergegeven. Anonieme nummers (bellers die hun nummer niet vrijgeven) zullen altijd anoniem blijven en niet worden weergegeven met de 'weergave oproeper'.
Bekijk origineelAls je merkt dat de nummers nog steeds niet worden weergegeven is dit dus mogelijk een probleem met het toestel. Ik raad dus aan eens even te testen met een ander toestel.
Let op! Niet alle nummers worden weergegeven. Anonieme nummers (bellers die hun nummer niet vrijgeven) zullen altijd anoniem blijven en niet worden weergegeven met de 'weergave oproeper'.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.