Proximus Smart 20 - korting niet zichtbaar op factuur
Ik heb onlangs een Smart 20 abo afgesloten, bestelt via de website. De actie op die moment was dat het maar 12.5 € ging kosten per maand, de eerste 20 maanden lang.
Natuurlijk een heel mooi aanbod, maar je hoort me al aankomen: ik heb mijn eerste normale factuur in de bus gekregen (de eerste was uiteraard pro rata voor 5,xx EUR dus deze terzijde) en de factuur klopt niet.
De factuur dat ik nu ontvangen heb is 20 € rond. Geen korting of niets te bespeuren.
Hoe los ik dit op? Moet ik hier echt voor bellen? Ik heb weinig zin in lange wachttijden enzovoort... En ik ben ook niet van plan een verkeerde factuur te betalen, ik werk zelf op de klantendienst van een operator en weet dat dit soort zaken soms lang kan aanslepen.
Alvast bedankt voor alle hulp.
Mvg
Phil
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.