Skip to main content

e services

  • 14 januari 2012
  • 1 reactie
  • 429 Bekeken

hoi iedereen,

ik wilde woensdag mijn punten omruilen van mijn premiuimclub. als ik dit op e servives wilde doen, kreeg ik de boodschap dat ik op deze dienst geen toegang had.

Na te bellen met de klatendienst van proximus bleek dat ik een openstaande factuur bij belgacom zou hebben, wanneer ik met belgacom bel heb ik helemaal geen openstaande factuur.

Hoe kan ik nu in godsnaam die domme punten omruilen als ik niet eens op die online dienst kan, als je naar die 1910 belt krijg je wel antwoord maar leggen ze gewoon in als ze geen antwoord weten.

wie heeft hier nog problemen mee gehad en hoe heeft die dat opgelost.

Vindt het spijtig want heb wel wat punten en er gaat bijna de helft van vervallen in maart.

Heb in het verleden nooit problemen gehad en heb reeds enkele kadootjes besteld via de site en ging altijd heel vlot.

1 reactie

  • 0 reacties
  • 16 januari 2012
Beste K,

Graag ontvang ik klantgegevens zodat ik dit kan laten nakijken, mag ook in privé bericht.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer