Hallo,
Sinds ik een 2e decoder heb (eigenlijk TV on PC) kan ik op m'n eerste geen 2 HD streams meer krijgen en dit zelfs wanneer de 2e decoder (PC) uit staat. Ik heb een 20Mb lijn en kan de limitatie wel begrijpen (9Mb voor HD, 4Mb voor SD), maar wat ik niet begrijp is waarom dit niet dynamisch toegekend wordt?!? Als m'n 2e decoder uit staat, wat belet er me dan om op de eerste 2 HD streams te gebruiken, net zoals wanneer ik nog geen 2e decoder had??? Is er een grondige technische reden hiervoor? Dit is helemaal niet wat ik verwacht had en een grote teleurstelling. Dit systeem van statische toekenning maakt de situatie per decoder zeer duidelijk, dat is het 'voordeel' (al zie ik het persoonlijk niet als een voordeel). Maar het oneindig grote nadeel is dat de beschikbare bandbreedte niet ten volle benut wordt! Stel dat ik een 2e TV heb die ik slechts sporadisch wens te gebruiken, dan betekent dit dat ik hierdoor m'n bandbreedte (en gebruikscomfort) zwaar hypothekeer! Waarom?
Vriendelijke (maar toch minder enthousiaste) groeten,
Koen
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.