Skip to main content
Beantwoord

Vreemde aanrekening op factuur?


Mutlie

Vandaag ontvang ik mijn factuur, bedrag 93.09 euro, bestaande uit het basisbedrag 92.99 euro en een aanrekening van 0.10 euro.
 

Op 26/12 heb ik ‘s avonds 0800 22 800 gecontacteerd omdat onze decoder het plots had begeven. De nieuwe V7 is op 27/12 ontvangen. ( Het mag ook wel eens gezegd worden | Proximus Forum )

Omdat het over een vervanging van een defecte decoder gaat en niet over een gevraagde upgrade begrijp ik om te beginnen de aanrekening van 3.00 euro niet en ook niet de gedeeltelijke correctie.

Het gaat wel maar over 10 eurocentjes, maar kan dat toch best eens nagezien worden?

Beste antwoord door HeidiE

Dag @Mutlie dit heeft met de omruiling van de defecte huurdecoder (aan 3 EUR per maand, inbegrepen in het Pack) te maken, we zullen deze 10 eurocent corrigeren. Groetjes, Heidi

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

2 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2531 reacties
  • Antwoord
  • 8 januari 2024

Dag @Mutlie dit heeft met de omruiling van de defecte huurdecoder (aan 3 EUR per maand, inbegrepen in het Pack) te maken, we zullen deze 10 eurocent corrigeren. Groetjes, Heidi


Mutlie
  • Auteur
  • 2029 reacties
  • 8 januari 2024

@HeidiE dank je wel !! 👍