Als zeer trouwe klant heb ik al jaren familus. Maar aangezien ik de telefoon toch nooit gebruik, wou ik ervan af. Ik verkoos het pakket internet+ TV + e-press + tv-replay. 60Euro per maand. Ik regelde dit telefonisch. Ik vroeg ze ook om de TV-replay plus te stoppen. Ik dacht dat alles goed verliep. Heel vriendelijke etc. Maar uiteindelijk kreeg ik een los pakketTV en een los pakket Internet en Geen e-press extra TV - replay plus. Weg is mijn gratis bonus film welke ik nog had staan. Ook geen gratis TV-replay meer. Maar wel een nieuwe installatiekost en een nieuwe installatieafspraak etc… Na ruim 1 week is dat nog steeds niet opgelost. Ik krijg nu zelfs een factuur van ongeveer 80 euro Kostelijker dan het pakket familus. Ik heb al bijna dagelijks naar Proximus gebeld en er verandert NIETS! Naar mijn mening lacht men de klanten letterlijk uit in hun gezicht, want met enkele kliks, zou dit zo opgelost kunnen zijn. NIET DUS. Ik had enkel naar het pakket Internet+TV gevraagd van 60Euro per maand. (incl TV-replay en incl E-press) Er hoeft daarvoor geen technicus langs te komen etc
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.