Vraag
Demon games klacht zelfs na terugbetaling
Zoveelste slachtoffer van Demon games, zomaar facturen aanrekenen en doorsturen. Eerste keer gebeld naar proximus na eerste factuur vervolgens was het zogezegd geblokkeerd en stopgezet, helaas maand erna opnieuw een nieuwe factuur. Opnieuw gebeld, toen was het blijkbaar niet mogelijk dat men mij vorige keer gezegd had dat het stopgezet was, vervolgens demon games laten bellen en opnieuw stopgezegd. Maand erna opnieuw factuur, niet meer betaald en vervolgens opnieuw gebeld naar de klantendienst van proximus, toen vreemd mailadres gekregen van demon games medewerker waarnaar ik moest mailen om het stop te zetten en te crediteren. Vervolgens opnieuw een factuur gekregen, opnieuw contact opgenomen volgens proximus was de mail van demon games niet legitiem en kon het niet dat zij het bedrag gingen terugstorten rechtstreek aan proximus. Ondertussen is mijn nummer ook geblokkeerd wegens het niet betalen van de factuur. Heb ook klacht neergelegd bij de ombuds, wat een trieste klantenservice.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.