Skip to main content

kan mijn order niet terug vinden ? betaald maar niets ontvangen ?

• Apprentice
  • 1 reactie

Hallo, 

Klantennummer : 30954593

Ordernummer : R4WEBSHOP017541164

Mijn vraag is : waarom vinden jullie mijn bestelling niet terug ? 

Wanneer komt mijn playstation aan? 

Ik heb telefonisch contact opgenomen en de medewerker zegt dat ze mijn bestelling niet kunnen vinden .

Mijn bestelling was een internet + tv + gsm abonnement ( maxi fiber S pakket) met de Playstation 5 als cadeau .

Ik heb de orderbevestiging via e-mail ontvangen maar als ik op de track and trace  link klik dan komt er een “ er ging iets fout” melding .

Gelieve mij te bevestigen dat ik de Playstation 5 zal ontvangen en te antwoorden op mijn vraag wanneer ik die zal mogen ontvangen ? 

En gelieve te antwoorden op de vraag waarom jullie blijkbaar niets van mijn bestelling terug kunnen vinden ? 

Ik kan u screenshot’s van mijn betaal referentie doorsturen dat het bedrag van 199€ al betaald werd voor de Playstation.

En van mijn ordernummer . 

En het contract die ik heb mogen ontvangen van jullie . 

In de email die ik heb mogen ontvangen van jullie staat er dat er een technieker zal langskomen op 17/04 om alles aan te sluiten en te installeren zodat mijn internet activeert wordt . 

Ik wil duidelijkheid wat of alles wel doorgaat en of ik de Playstation 5 toegestuurd krijg ? 
want de medewerkers zeggen dat ze niets van mijn order kunnen terug vinden in hun systemen

This topic has been closed for comments

4 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2538 reacties
  • 5 april 2023

Dag @Djem gelieve het klantprofiel hier aan te vullen, zodat we dit verder kunnen nakijken. Groetjes, Heidi

• Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 5 april 2023

@HeidiE ik heb het klantenprofiel aangevuld. Kunt u mij verder helpen aub ? 

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2538 reacties
  • 5 april 2023

Onze financiële dienst heeft je bestelling momenteel in onderzoek en zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 12 april 2023

Proximus is gewoon een en al een grap bij mij hetzelfde meegemaakt en van anderen hoor ik dat ze het ook hebben meegemaakt en geld na 2 maanden pas hebben terug gekregen ik zou zeggen meteen herroepen want dit is gewoon stelen van de mens alles mooi laten lijken met een ps5 die je uiteindelijk niet ontvangt