Het installatieadres in My Proximus is een nog niet bestaand adres. Door de gemeenteraad werd een voorstel goedgekeurd om de nu bestaande straatnaam Koning Leopold II-laan te Gent te wijzigen naar Floraliënlaan. Er is nu een openbaar onderzoek en pas na afsluiten van dit onderzoek beslist gemeenteraad definitief. Pas vanaf de door de gemeenteraad genomen definitieve beslissing mbt de de straatnaamwijziging en datum van ingang, zal de straatnaam Floraliënlaan officieel zijn. De huidige straatnaam is nog steeds Koning Leopold II-laan en de omzetting ervan naar Floraliënlaan door Proximus is voorbarig. Een en ander heeft bij mij en 3 andere bewoners van mijn gebouw geleid tot het mislopen van afgesproken fiberinstallaties. De installateurs (onderaannemer) krijgen Floraliënlaan mee, zoeken dit in GPS, maar vinden die nog onbestaande straat niet en annuleren afspraak. Bij een buur is dit al 2 x voorgevallen, bij mij 1 x, en bij nog een andere buur ook 1 x. Niemand heeft dus al installatie door de vermelding vanwege Proximus van nog niet bestaande straatnaam Floraliënlaan. Heb klantendienst al gebeld en ben ook in Proximuscontactcenter geweest, maar nog steeds niet opgelost. Ik durf geen nieuwe afspraak maken zonder dat dit geregeld is, om niet nog eens een ganse halve dag vruchteloos te zitten wachten. Hoe kan ervoor gezorgd worden dat de installateurs weten dat de Floraliënlaan de facto de Koning Leopold II-laan is in Gent?
Beantwoord
Installatieadres onjuist & gemiste afspraak hierdoor
Beste antwoord door AntonellaD
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.