Skip to main content
Vraag

verkeerde iphone geleverd


Beste ,

Er werd een verkeerde IPhone geleverd.

ik heb een iPhone 13 bestel en een iPhone Se gekregen. 

de verpakking was beschadigd. 


 

This topic has been closed for comments

14 reacties

Martin
  • 33557 reacties
  • 8 november 2021

Ter info:

contact online formulier 
=> https://proximus.be/mijnonlinebestelling
0800 99 974  klantendienst van Eshop 
 

Pas morgen komt er terug iemand langs hier, die van Proximus zelf is.
Best je forumprofiel vervolledigen/aanvullen 

         👇

Toon inhoud

zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

 


  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 9 november 2021

Het 0800 nummer is niet meer beschikbaar.


Martin
  • 33557 reacties
  • 9 november 2021

Dan gewoon afwachten tot een @Proximus forummedewerker hier de draad opneemt om je kunnen verder te helpen.


  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 9 november 2021

Haha je gebruikt het zelfde stopwoord als Proximus . Wachten 😀


Martin
  • 33557 reacties
  • 9 november 2021

Maar de Proximus forummedewerkers zijn druk bezig op het forum zie ik, dus laat ons hopen dat je niet heel lang moet wachten 😉


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 9 november 2021

@Birgen Surmont Ik heb dossier 49588767, dat hiervoor gisteren werd aangemaakt in de shop, op mijn naam genomen.

Ik kan bevestigen dat het toestel dat door ons werd verzonden effectief de iPhone 13 is dat genoteerd staat op de bestelbon. Dan is er onderweg iets misgelopen tijdens de levering. Ik escaleer dit dossier onmiddellijk naar onze logistieke dienst en Bpost. De iPhone 13 met het imeinummer van op de bestelbon zal worden geblokkeerd zodat deze onbruikbaar wordt. Wens je als oplossing een nieuwe verzending met een andere iPhone 13 of het betaald bedrag van € 299 terug?

Ik ga je ook een e-mail sturen met een verklaring van niet-ontvangst. Kan je mij deze ingevuld terug bezorgen?

Groetjes,
Antonella


  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 9 november 2021

Ja ik wil graag de iphone 13 128gb bleu die ik besteld had .

mvg,

Birgen Surmont


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 9 november 2021

@Birgen Surmont Ik heb je de mail gestuurd met de verklaring van niet-ontvangst. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 9 november 2021

Zal ik direct invullen !


  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 9 november 2021

Kan u mij opbellen 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 9 november 2021

@Birgen Surmont  Mail is ontvangen, waarvoor dank. Ik doe meteen het nodige. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 9 november 2021

Heb het papier en de foto’s naar u opgestuurd.

Hopelijk vlug een nieuw toestel opgestuurd want er zit hier een ongeduldige tiener te wachten . 😀

Bedankt voor de vlotte behandeling ! 👍


  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 13 november 2021

Is opgelost ! Bedankt Antonella jij weet van aanpakken ! 👍👍👍


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 15 november 2021

Heel graag gedaan @Birgen Surmont ! :innocent: