Maandag 25 mei besloot ik een Samsung A71 te kopen want de Bizz Club- waardebonnen vervielen op 29/05.
Proximuswinkel had geen voorraad, pushte de A51, wist niet wanneer de A71 binnenkwam en bonnen inruilen ging niet. (in tegenspraak met de richtlijnen op de bonnen en mail)
Dus dan maar online. Toestel “op voorraad”, bonnen gebruikt, BETAALD en verwachte levering op 27/5 volgens site. Orderbevestiging 25/5. bevestiging levering ochtend van 27/5 maar niets in de bus, site-link = pakket in voorbereiding.
Klantendienst: ordernummer R4WEBSHOP00******* is ook de track en trace van Bpost is. Als je opmerkt dat die normaal met 3232 begint, gaat de telefoon op de haak. Bpost kan inderdaad er niets mee.
Mail: pakket in voorbereiding.
Dus kijk je op het forum en zie dat dit een standaardprobleem is van de Proximus-webshop. Maar hoera een nummer van de shop: 080099974 Haha! Dit nummer is niet in gebruik!
Bestelling annuleren? Dan zijn de 65 euro's van de bonnen weg! Dat was de enige reden om niet bij de concurrenten te kopen want die zijn 30-45 euro goedkoper!!!
Vandaag nog steeds niets.
Samenvatting:
-Geld weg
-Bonnen weg
-Geen telefoon
-Geen communicatie
-Geen optie om te annuleren
Vraag
Levering telefoon A71
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.