Sinds een hele tijd werkt de Proximus Cloud app niet meer op mijn iMac.
Ik gebruik macOS Mojave 10.14.6 en ProximusCloud-Production-22.12.11
Sinds een hele tijd werkt de Proximus Cloud app niet meer op mijn iMac.
Ik gebruik macOS Mojave 10.14.6 en ProximusCloud-Production-22.12.11
Beste antwoord door Harry DW
Dag Geert,
toegang tot de cloud gaat zonder problemen, up- en downloaden ook. Alleen de Cloud app doet het niet meer. Ik heb ondertussen een oudere versie ervan terug gevonden en die werkt wel. Het probleem is dus waarschijnlijk omdat ik nog steeds een oudere versie van macOS, namelijk Mojave, gebruik. Maar daar wil ik niet van afwijken. Het lukt dus weer wel om mijn files automatisch te synchroniseren, alleen krijg ik geregeld verzoek om de cloud-app te updaten, maar dat ga ik dus niet doen.
Met vriendelijke groeten,
Harry
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.