Skip to main content
Beantwoord

Proximus Cloud werkt niet op iMac


Sinds een hele tijd werkt de Proximus Cloud app niet meer op mijn iMac.

Ik gebruik macOS Mojave 10.14.6 en ProximusCloud-Production-22.12.11

 

Beste antwoord door Harry DW

Dag Geert,

toegang tot de cloud gaat zonder problemen, up- en downloaden ook. Alleen de Cloud app doet het niet meer. Ik heb ondertussen een oudere versie ervan terug gevonden en die werkt wel. Het probleem is dus waarschijnlijk omdat ik nog steeds een oudere versie van macOS, namelijk Mojave, gebruik. Maar daar wil ik niet van afwijken. Het lukt dus weer wel om mijn files automatisch te synchroniseren, alleen krijg ik geregeld verzoek om de cloud-app te updaten, maar dat ga ik dus niet doen.

 

Met vriendelijke groeten,

Harry

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

5 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • 22 mei 2023

@Harry DW Vragen over Cloud meld je best hier. Op deze manier kom je automatisch bij de juiste mensen terecht. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 28 mei 2023

Ik stuurde dit al meermaals maar het werkt nog niet. Laatste antwoord van 3 mei luidt als volgt:

 

Geachte,

Er is momenteel een probleem met de Proximus Cloud app op IOS.

U kan de cloud wel nog steeds bereiken via de website www.proximuscloud.be.

Met vriendelijke groeten,

Het Proximus team

 


Martin
  • 33433 reacties
  • 28 mei 2023

@Harry DW 

FYI: Pas dinsdag komt er terug iemand langs die van PX zelf is.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 30 mei 2023

@Harry DW 

lukt het wel om via safari naar www.proximuscloud.be ge gaan?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 1 juni 2023

Dag Geert,

toegang tot de cloud gaat zonder problemen, up- en downloaden ook. Alleen de Cloud app doet het niet meer. Ik heb ondertussen een oudere versie ervan terug gevonden en die werkt wel. Het probleem is dus waarschijnlijk omdat ik nog steeds een oudere versie van macOS, namelijk Mojave, gebruik. Maar daar wil ik niet van afwijken. Het lukt dus weer wel om mijn files automatisch te synchroniseren, alleen krijg ik geregeld verzoek om de cloud-app te updaten, maar dat ga ik dus niet doen.

 

Met vriendelijke groeten,

Harry