Skip to main content
Vraag

Geen producten in MyProximus (app + website)

  • 18 oktober 2022
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Beste,

Ik had in het verleden Proximus-producten en alles werkte prima op MyProximus, maar na mijn verhuizing heb ik deze producten opgezegd.
Nu heb ik nieuwe producten: een bedrijfsabonnement en een privé prepaid sim (beide nummers staan in mijn profiel). Ik zie deze producten echter niet en ik kan ze niet toevoegen aan MyProximus. Er staat enkel "Geen product gevonden".
Kunt u mij helpen om de twee mobiele nummers toe te voegen aan mijn account?

2 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2151 reacties
  • 21 oktober 2022

@ikovacev Ik heb hiervoor dossier 51477468 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 21 oktober 2022

@Joel M Bedankt!


Reageer