Skip to main content
Beantwoord

"Meer Data" in Pay & Go.


Forum|alt.badge.img

Ik wil weer beltegoed omzetten naar ‘Meer Data’ maar dat werkt weer niet.

Dit is de derde maal dat ik het vraag. 

De laatste keer werkte het zelfs niet meer door de kaart in een oude GSM te steken en de bekende  code door te zenden.

Kan dat snel in orde gebracht worden, want over 3 dagen vervalt mijn belkrediet.

Beste antwoord door Pat52

Via MyProximus  MyProximus – Klantenzone | Proximus

  • Via de app: open de app, tik op Producten. Tik op je Pay&Go-kaart en kies Meer data. Kies de gewenste optie en tik op Bestel.
  • Via de website: log in met je Pay&Go-account en klik op Meer data. Klik op Bestel naast de gewenste optie.    Zet je krediet om in extra data  

 

Via een korte code

  • #151*1#: zet € 12 krediet om in 3 GB mobiele data. Het bedrag wordt automatisch van je krediet afgehouden.
  • #152*1#: zet € 6 krediet om in 500 MB mobiele data. Het bedrag wordt automatisch van je krediet afgehouden.
  • #152#: als je een databundel besteld hebt, dan kun je hiermee nakijken hoeveel MB of GB je nog over hebt.

N.B.    Net getest en via My Proximus of Website is het mogelijk en functioneel   , verkorte code geeft melding ongeldige MMI-code

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

13 reacties

Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 934 reacties
  • Antwoord
  • 7 april 2022

Via MyProximus  MyProximus – Klantenzone | Proximus

  • Via de app: open de app, tik op Producten. Tik op je Pay&Go-kaart en kies Meer data. Kies de gewenste optie en tik op Bestel.
  • Via de website: log in met je Pay&Go-account en klik op Meer data. Klik op Bestel naast de gewenste optie.    Zet je krediet om in extra data  

 

Via een korte code

  • #151*1#: zet € 12 krediet om in 3 GB mobiele data. Het bedrag wordt automatisch van je krediet afgehouden.
  • #152*1#: zet € 6 krediet om in 500 MB mobiele data. Het bedrag wordt automatisch van je krediet afgehouden.
  • #152#: als je een databundel besteld hebt, dan kun je hiermee nakijken hoeveel MB of GB je nog over hebt.

N.B.    Net getest en via My Proximus of Website is het mogelijk en functioneel   , verkorte code geeft melding ongeldige MMI-code


Martin
  • 33514 reacties
  • 7 april 2022
Evarist_01 schreef:

Ik wil weer beltegoed omzetten naar ‘Meer Data’ maar dat werkt weer niet.

Dit is de derde maal dat ik het vraag. 

De laatste keer werkte het zelfs niet meer door de kaart in een oude GSM te steken en de bekende  code door te zenden.

Kan dat snel in orde gebracht worden, want over 3 dagen vervalt mijn belkrediet.

Waarschijnlijk weer een (tijdelijk) probleem want lukt bij mij ook niet via code invoeren.  of via Pay&Go-krediet omzetten


Martin
  • 33514 reacties
  • 7 april 2022

@Evarist_01 blijkbaar is het algemeen want Pat52 heeft net het volgende toegevoegd aan zijn vorig bericht :

namelijk 

N.B.    Net getest en via My Proximus of Website is het mogelijk en functioneel   , verkorte code geeft melding ongeldige MMI-code


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 86 reacties
  • 7 april 2022
Martin schreef:

@Evarist_01 blijkbaar is het algemeen want Pat52 heeft net het volgende toegevoegd aan zijn vorig bericht :

namelijk 

N.B.    Net getest en via My Proximus of Website is het mogelijk en functioneel   , verkorte code geeft melding ongeldige MMI-code

Zou dat snel in orde komen?  Mijn beltegoed vervalt 10/4.


Martin
  • 33514 reacties
  • 8 april 2022
Evarist_01 schreef:
Martin schreef:

@Evarist_01 blijkbaar is het algemeen want Pat52 heeft net het volgende toegevoegd aan zijn vorig bericht :

namelijk 

N.B.    Net getest en via My Proximus of Website is het mogelijk en functioneel   , verkorte code geeft melding ongeldige MMI-code

Zou dat snel in orde komen?  Mijn beltegoed vervalt 10/4.

Proximus forummedewerkers kunnen je straks je hierbij verder helpen


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 86 reacties
  • 8 april 2022

Het is nog steeds niet in orde.

 


Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 934 reacties
  • 8 april 2022
Evarist_01 schreef:

Het is nog steeds niet in orde.

 

@Evarist_01  Waarom doe je het niet online via MyProximus  MyProximus – Klantenzone | Proximus 

of   Via de website: log in met je Pay&Go-account en klik op Meer data. Klik op Bestel naast de gewenste optie.    Zet je krediet om in extra data  .

Daar functioneert het wel  (aangezien het zo dringend is  voor jou ).


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 8 april 2022

@Evarist_01 Hoeveel krediet probeer je om te zetten naar data? Groetjes, Antonella


Martin
  • 33514 reacties
  • 8 april 2022
Pat52 schreef:
Evarist_01 schreef:

Het is nog steeds niet in orde.

 

@Evarist_01  Waarom doe je het niet online via MyProximus  MyProximus – Klantenzone | Proximus 

of   Via de website: log in met je Pay&Go-account en klik op Meer data. Klik op Bestel naast de gewenste optie.    Zet je krediet om in extra data  .

Daar functioneert het wel  (aangezien het zo dringend is  voor jou ).

Omdat het net zoals bij mij ook zo niet lukt denk ik toch.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 86 reacties
  • 8 april 2022

ik wil 12€ omzetten naar 3GB.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 86 reacties
  • 8 april 2022

Eindelijk is het gelukt.

Ik heb al jullie raadgevingen opgevolgd maar ik zag andere dingen op die links staan dan jullie geschreven hebben.

Ik heb via google ‘proximus meer data’ geprobeerd en kwam op verscheidene sites waar die mogelijkheid bestond, maar het werkte niet. Uiteindelijk bij de laatste poging wel.

Voor wie terecht komt via de zoeker geef ik de link:

https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/overview

 

Dank voor de hulp.


Martin
  • 33514 reacties
  • 8 april 2022

@Evarist_01 ik heb nu vastgesteld dat het bij mijn ander Pay&Go smartphone het wel lukt, bij mijn andere smartphone zie ik bvb de optie niet staan om krediet om te zetten naar data.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 86 reacties
  • 11 april 2022

Ik sukkel hier al lang mee. Het wordt tijd dat de programmeurs van Proximus de koppen eens bij elkaar steken en de relaties tussen de softwaredelen beter op elkaar afstemmen. Er zijn veel dode links.

 

Zoals ik 15 jaar geleden al meldde dat in uitgangscentrum van Mechelen (Vismarkt en Korenmarkt) de ontvangst erg slecht is.