Ik heb al jullie raadgevingen opgevolgd maar ik zag andere dingen op die links staan dan jullie geschreven hebben.
Ik heb via google ‘proximus meer data’ geprobeerd en kwam op verscheidene sites waar die mogelijkheid bestond, maar het werkte niet. Uiteindelijk bij de laatste poging wel.
Voor wie terecht komt via de zoeker geef ik de link:
@Evarist_01 ik heb nu vastgesteld dat het bij mijn ander Pay&Go smartphone het wel lukt, bij mijn andere smartphone zie ik bvb de optie niet staan om krediet om te zetten naar data.
Ik sukkel hier al lang mee. Het wordt tijd dat de programmeurs van Proximus de koppen eens bij elkaar steken en de relaties tussen de softwaredelen beter op elkaar afstemmen. Er zijn veel dode links.
Zoals ik 15 jaar geleden al meldde dat in uitgangscentrum van Mechelen (Vismarkt en Korenmarkt) de ontvangst erg slecht is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.
Proximus gebruikt cookies
Proximus installeert cookies om het gebruik van haar websites te analyseren, om je surfervaring te verbeteren en om de inhoud en de advertenties op haar websites beter af te stemmen op je mogelijke interesses. Ook partners met wie Proximus samenwerkt kunnen via de Proximus websites advertentiecookies installeren om je op andere websites en sociale media advertenties te tonen die relevant kunnen zijn voor jou. Hou er rekening mee dat als je bepaalde cookies blokkeert, het de correct werking van de website kan verstorenCookiebeleid