Skip to main content
Vraag

Mailbox


Hallo,

Ik kan niet meer inloggen in mijn Proximus Mail... Het wachtwoord zou veranderd zijn? Ik heb nochtans niets veranderd. Graag uw hulp aub. Groetjes Martine

9 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 47 reacties
  • 2 juni 2021

@Tiny 45 ,

Als er een technieker moet komen ? vragen naar Thomas > prima technieker die goed is in zijn kennis van zijn  vak.

Die is bij mij langsgekomen en àlles is terug prima in orde.

Misschien goed om weten ?

Mvgr.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3369 reacties
  • 2 juni 2021

@Tiny45 Er zijn meerdere klanten die dit probleem ondervinden. Het is in onderzoek en wordt zo snel mogelijk opgelost. 


Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 198 reacties
  • 3 juni 2021

Ook ik kan niet inloggen al ben ik 100% zeker dat gebruiker en paswoord correct zijn. 


Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 198 reacties
  • 3 juni 2021

Ter aanvulling; ik werk via de Proximus webmail. 


Martin
  • 32926 reacties
  • 3 juni 2021

probeer eens naar webmail te surfen door eerst via CTRL SHIFT N  een privé venster te openen en alle cookies aanvaarden, want bij mij lukt het dan wel.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2072 reacties
  • 3 juni 2021

@Argenteus Er was een algemeen probleem. Dit zou moeten opgelost zijn.


Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 198 reacties
  • 3 juni 2021

Alles terug oké!


Martin
  • 32926 reacties
  • 3 juni 2021

bij mij nu ook, ik moet niet meer via een privé browservenster werken.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2072 reacties
  • 3 juni 2021

@Argenteus en @Martin Super!