Skip to main content

Hallo,

Ik kan niet meer inloggen in mijn Proximus Mail... Het wachtwoord zou veranderd zijn? Ik heb nochtans niets veranderd. Graag uw hulp aub. Groetjes Martine

probeer eens naar webmail te surfen door eerst via CTRL SHIFT N  een privé venster te openen en alle cookies aanvaarden, want bij mij lukt het dan wel.


Alles terug oké!


bij mij nu ook, ik moet niet meer via een privé browservenster werken.


@Tiny 45 ,

Als er een technieker moet komen ? vragen naar Thomas > prima technieker die goed is in zijn kennis van zijn  vak.

Die is bij mij langsgekomen en àlles is terug prima in orde.

Misschien goed om weten ?

Mvgr.


@Tiny45 Er zijn meerdere klanten die dit probleem ondervinden. Het is in onderzoek en wordt zo snel mogelijk opgelost. 


Ook ik kan niet inloggen al ben ik 100% zeker dat gebruiker en paswoord correct zijn. 


Ter aanvulling; ik werk via de Proximus webmail. 


@Argenteus Er was een algemeen probleem. Dit zou moeten opgelost zijn.


@Argenteus en @Martin Super!


Reageer