Ik kan mijn producten en verbuik niet raadplegen in my proximus.
Enkel van mijn smartphone.
Ook is het niet mogelijk om een extra boeket voor de decoder te bestellen.
Er is hier een ticket van maar ik hoor er niets over. Kan iemand hier status over geven?
Beste antwoord door Joel M
@TheLaw Ik heb juist met hoge prioriteit een dossier 47765507 overgemaakt aan de bevoegde dienst van MyProximus.Bij nazicht gaan deze erna zelf terug contact met u opnemen.Alvast onze excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel
@TheLaw Ik heb juist met hoge prioriteit een dossier 47765507 overgemaakt aan de bevoegde dienst van MyProximus.Bij nazicht gaan deze erna zelf terug contact met u opnemen.Alvast onze excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel
ik heb hetzelfde probleem met de MyProximus app. Ik heb een abonnement van het werk waardoor ik automatisch dat verbruik te zien krijg. Echter kan ik mijn persoonlijk internet en tv abonnement zo niet meer raadplegen. Het is voor mij niet direct belangrijk dat ik mijn verbruik van mijn werkabonnement kan zien, ik krijg daar toch bij elke verbruik gig een sms voor.
op een iphone kan je best kiezen om de app te verwijderen want dan word de data ook verwijderd, maar dat geeft niet altijd een oplossing en moet prox soms een instelling uitvoeren.
ik nog steeds uit op mijn mobile corporate account. Lijkt gelinkt met mijn e-mail adres. Op de website krijg ik ook een fout als ik mijn producten wil zien (404 not found)
@Bregt Bottelbergs Dag Bregt, er zijn momenteel problemen met My Proximus en ook Webmail. Er is een technische interventie lopende.Onze excuses alvast.
Ik heb sinds een tijdje de My Proximus app op mijn smartphone staan waarin ik alles kan opvolgen van alle gebruikers thuis. Allemaal prima maar nu heb ik het volgende probleem : bij mijn telefoonnummer krijg ik bij Smart Wi-FI steeds de melding “ Sorry, niet beschikbaar. We kunnen je wifi-status niet toen. Probeer later opnieuw. Neem contact op als het probleem aanhoudt.”
Dat heb ik dus gedaan door naar een Proximus shop te gaan waar niemand mij kon helpen maar ze wel een contact met de technische dienst konden regelen. Deze heeft me dezelfde dag nog opgeroepen maar kon geen oplossing bieden. Zet Uw 4g verbinding uit was het enige antwoord dat ik kreeg.Nu dacht ik toch dat Smart Wifi er voor dient dat er openbare proximus wifi signalen kunnen opgepakt worden om daarvan gebruik te kunnen maken buiten mijn woonomgeving.
Wie kan mij helpen om deze Smart Wifi terug beschikbaar te maken.
One SSID deactiveren(activeren) : dit kun je gewoon via de bbox3 zijn Grafische User Web Interface (GUI), door te surfen naar http://192.168.1.1 (daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat) klik op de "One SSID" banner en dan op "OK". Hiermee is "One SSID" uitgeschakeld, (PS: Op identiek de zelfde manier kan "One SSID" weer geactiveerd worden)
@marc Colaers De toegang tot Public Wifi staat op alle gsm-nummers in jouw pack actief. Voor de rest bevestig ik de info dat @Martin doorgaf, waarvoor dank. Groetjes, Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.
Proximus gebruikt cookies
Proximus installeert cookies om het gebruik van haar websites te analyseren, om je surfervaring te verbeteren en om de inhoud en de advertenties op haar websites beter af te stemmen op je mogelijke interesses. Ook partners met wie Proximus samenwerkt kunnen via de Proximus websites advertentiecookies installeren om je op andere websites en sociale media advertenties te tonen die relevant kunnen zijn voor jou. Hou er rekening mee dat als je bepaalde cookies blokkeert, het de correct werking van de website kan verstorenCookiebeleid