Beantwoord

My Proximus


Reputatie 2
Badge +1

Ik kan mijn producten en verbuik niet raadplegen in my proximus.

Enkel van mijn smartphone.

 

Ook is het niet mogelijk om een extra boeket voor de decoder te bestellen.

Er is hier een ticket van maar ik hoor er niets over.
Kan iemand hier status over geven?

icon

Beste antwoord door Joel M 16 March 2021, 11:19

Bekijk origineel

13 reacties

Bedankt voor het duidelijke antwoord. Alles werkt nu weer perfect.

Reputatie 7
Badge +3

@marc Colaers De toegang tot Public Wifi staat op alle gsm-nummers in jouw pack actief. Voor de rest bevestig ik de info dat @Martin doorgaf, waarvoor dank. Groetjes, Antonella

.

proximus smart wifi is een instelling op je bbox 

dit kun je zelf activeren of deactiveren

One SSID deactiveren(activeren) :
dit kun je gewoon via de bbox3 zijn Grafische User Web Interface (GUI), door te surfen naar http://192.168.1.1
(daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat)
klik op de "One SSID" banner en dan op "OK".
Hiermee is "One SSID" uitgeschakeld,
      (PS: Op identiek de zelfde manier kan "One SSID" weer geactiveerd worden)


daarnaast heb je Proximus public-wifi → Hoe surfen op een Public Wi-Fi hotspot? | Proximus

Ik heb sinds een tijdje de My Proximus app op mijn smartphone staan waarin ik alles kan opvolgen van alle gebruikers thuis. Allemaal prima maar nu heb ik het volgende probleem : bij mijn telefoonnummer  krijg ik bij Smart Wi-FI steeds de melding  “ Sorry, niet beschikbaar. We kunnen je wifi-status niet toen. Probeer later opnieuw. Neem contact op als het probleem aanhoudt.”

 

Dat heb ik dus gedaan door naar een Proximus shop te gaan waar niemand mij kon helpen maar ze wel een contact met de technische dienst konden regelen. Deze heeft me dezelfde dag nog opgeroepen maar kon geen oplossing bieden. Zet Uw 4g verbinding uit was het enige antwoord dat ik kreeg.Nu dacht ik toch dat Smart Wifi er voor dient dat er openbare proximus wifi signalen kunnen opgepakt worden om daarvan gebruik te kunnen maken buiten mijn woonomgeving.

Wie kan mij helpen om deze Smart Wifi terug beschikbaar te maken.

Reputatie 7
Badge +3

@Bregt Bottelbergs  Dag Bregt, er zijn momenteel problemen met My Proximus en ook Webmail. Er is een technische interventie lopende.Onze excuses alvast.

best wachten tot de Prox forummedewerkers hier de draad opnemen om je instellingen eens na te trekken

Als ik de app verwijder en opnieuw installeer kom

ik nog steeds uit op mijn mobile corporate account. Lijkt gelinkt met mijn e-mail adres. Op de website krijg ik ook een fout als ik mijn producten wil zien (404 not found)

op een iphone kan je best kiezen om de app te verwijderen want dan word de data ook verwijderd, maar dat geeft niet altijd een oplossing en moet prox soms een instelling uitvoeren.

Reputatie 2
Badge +1

@Bregt Bottelbergs 

Als dit op de smartphone is kan je best de cash en de data wissen van de app.

Open de app opnieuw en meld je aan met je login gegevens van My Proximus ipv aanmelding over de simkaart.

Hallo,

 

ik heb hetzelfde probleem met de MyProximus app. Ik heb een abonnement van het werk waardoor ik automatisch dat verbruik te zien krijg. Echter kan ik mijn persoonlijk internet en tv abonnement zo niet meer raadplegen. Het is voor mij niet direct belangrijk dat ik mijn verbruik van mijn werkabonnement kan zien, ik krijg daar toch bij elke verbruik gig een sms voor. 

Reputatie 2
Badge +1

@Joel M 

Bedankt voor de hulp Joel.

Ik kon niet eerder antwoorden omdat ik niet meer aangemeld raakte op de form (rederict verkeerd).

 

Reputatie 7
Badge +3

@TheLaw Ik heb juist met hoge prioriteit een dossier 47765507 overgemaakt aan de bevoegde dienst van MyProximus.Bij nazicht gaan deze erna zelf terug contact met u opnemen.Alvast onze excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer