Ik heb nog een vaste telefoonlijn met 1 vast toestel, 2 draadloze telefoons, 1 antwoordapparaat, allemaal aangekocht in proximus /Belgacom shop en niet ergens anders zoals ze bij de klantendienst denken of dachten. De draadloze zijn twist 302 en 304,vast toestel maestro 20....antwoordapparaat bolero. In het verleden is het altijd zo geweest bij het veranderen van zomer en wintertijd in beide richtingen het uur nog maar juist was verspringen en de toestellen die ik hier boven noem deze automatisch juist stonden wat het uur betreft en dit na de eerste ontvangen oproep. Dit weekend lukt dit echter niet. Ik heb reeds 7 of 8 keer de toestellen handmatig ingesteld op het winteruur maar bij een binnenkomende oproep staat de klok van alle toestellen opnieuw op de zomertijd😡😡😡volgens de klantendienst dien ik met de toestellen naar een shop te gaan🤔er is echter niets fout met de toestellen. Ik denk eerder dat de fout bij proximus zit dat deze iets vergeten zijn aan te passen in de centrale zodat deze op wintertijd ingesteld staat en deze dat doorgeeft bij een oproep. Als ik mij naar een shop begeef weet ik bijna zeker dat ze daar het probleem niet kunnen verhelpen, bovendien ben ik minder mobiel en geraak ik daar zo maar niet, de klantenservice heeft de handleiding van de toestellen gestuurd per mail, 🙂🙂ik heb deze echter ook(zat bij de aanleg bij ieder toestel bij de aankoop van de toestellen) ik heb 3 keer gebeld met de klantendienst maar die blijven erbij dat het aan de toestellen ligt. Iemand hier in het forum die dit ook voor heeft of mij kan helpen? Alvast bedankt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.