Beste,
Rond 20/04 vraag ik via mail en nadien telefoon om mijn aankoop met referte ECA906820 (internet on GSM - pakket 5€) te annuleren omdat ik een mail gehad heb van Belgacom dat dit vanaf nu al standaard is inbegrepen in een comfortabonnenemnt (TV / internet / GSM) als GSM in het pakket inbegrepen is. Dit is mijn geval. En dit zonder meerkost. Ik betaal op dat moment een 50€ voor mijn abonnenement + 7€ extra voor mijn 2e decoder.
En vanaf dan zijn de problemen begonnen. In plaats van gewoon deze aankoop de annuleren, zetten ze mijn abonnement ongevraagd om naar de nieuwe abonnementen waardoor ik in de toekomst 60€ moet betalen voor een abonnement + 7€ extra voor mijn 2e decoder.
Ik bel naar de klantendienst en krijg te horen dat ze dit niet meer recht kunnen zetten. Dat kan ik niet geloven en hiervoor dien ik een klacht per brief in op 4/5 (referentie 15037883).
Op 11/6 krijg ik eindelijk een telefoon van een vriendelijke dame van de helpdesk die zegt dat alles teruggezet wordt naar het oude en dat een creditnota zal aangemaakt worden voor de voorbije factuur. Ze vertelt er mij ook bij dat ze een extra SIM kaart opstuurt voor internet op PC, die gratis is.
Ik natuurlijk heel blij tot gisterenavond en ook vandaag. Gisteren kreeg ik een bevestiging per brief in mijn bus van mijn wijziging van mijn pack. Blijkbaar is mijn pack nu enkel TV + internet, maar hierbij staat niet hoeveel ik moet betalen, dus ik wacht af. Deze morgend krijg ik in mijn email een nieuwe factuur van meer dan 70€. Inderdaad de rechtzetting is opnieuw niet juist gebeurd.
Ik heb daarop deze morgend opnieuw naar de klantendienst gebeld en deze hebben mij verteld dat de klacht terug opengezet wordt en dat binnen een week of 3 !!!!! dit in orde zal gebracht worden. Hiervoor zal ik opnieuw opgebeld worden.
1. Waarom duurt een rechtzetting zo lang ?
2. En gaat het dit keer wel juist zijn !
Ik ben eigenlijk helemaal niet meer te spreken over de dienstverlening van Belgacom.
Mvg
An Van Paesschen
Geen reactie
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.