Ikzelf ben klant met GSM abonnement. Reeds lang klant en tevreden.
M'n ouders daarentegen zijn klant met TV en Internetabonnement, maar er zijn altijd al veel problemen geweest, zo moet ik altijd 2x telefoneren eer ik binnen geraak op hun vaste telefoonlijn ( eerste x hoor ik iemand aan de lijn, maar zij mij niet, ook heel vaak geen telefoonverbinding)
Maar eigenlijk vindt ik het probleem met Skype bij m'n ouders het meest erge.
Bij ons is er niets verandert aan instellingen, bij m'n ouders ook niet. Wanneer we in december op verlof zijn skypen we heel vaak, vanwege te duur om op te bellen. Nu niet, want het werkt niet.
Thuis meerdere malen getest (van verschillende locaties), skype slaat af na 12 sec.
Van op iedere andere plaats lukt het wel om te skypen, juist niet naar het huisadres van m'n ouders.
Wij kunnen anders ook met iedereen skypen. Logt mijn ma met tablet bij iemand anders in, dan lukt het ook.
Proximus reeds verschillende keren opgebeld, probleem ligt niet bij hen;
Terwijl we van iemand gehoord hebben dat er een bepaalde periode veel nieuwe klanten bijgekomen zijn bij Proximus, dat ze geen lijnen genoeg hadden en wie op dat moment niet actief was op skype eraf gegooid is; M'n vader had een bericht gelezen op TV dat Skype niet meer zou werken en het is dus effectief zo.
Er hebben technisch onderlegde mensen naar de instellingen gekeken, maar probleem raakt niet opgelost;
M'n ma is zo gefrustreerd dat we geen contact kunnen hebben dat ze overweegt om naar andere provider over te stappen.
Ik hoop dat er nog een oplossing gevonden kan worden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.