Hallo,
ik had zoveel punten maar waarom vervallen die steeds zo kan ik nooit het gewenste cadeau hebben.
Ik moet steeds de kleintjes eruit halen ik zou graag voor de iPhone willen gaan maar dat zijn zoveel punten waarom worden er steeds berichten gestuurd dat er 700 punten enz zullen vervallen ik zou die wel graag willen blijven verder sparen.
Ik snap er eigenlijk niets van.
Beantwoord
premium club punten vervallen
Beste antwoord door Marleen
Hallo,
Premiumpunten zijn 2 jaar geldig vanaf het ogenblik dat ze worden toegekend. Verworven punten die vervallen worden 4 maal per jaar, op de laatste dag van de maanden maart, juni, september en december in mindering gebracht.
Zo staat het in de algemene voorwaarden.
MVG
PS: Een Premium Club lid kan wel zijn punten doorgeven, dus ook aan jou. Misschien is dat een idee?
Alle informatie over Premium club vind je hier: www.proximus.be/nl/id_cr_club1/particulieren/discover/je-trouww-beloond/premium-club.html
Bekijk origineelPremiumpunten zijn 2 jaar geldig vanaf het ogenblik dat ze worden toegekend. Verworven punten die vervallen worden 4 maal per jaar, op de laatste dag van de maanden maart, juni, september en december in mindering gebracht.
Zo staat het in de algemene voorwaarden.
MVG
PS: Een Premium Club lid kan wel zijn punten doorgeven, dus ook aan jou. Misschien is dat een idee?
Alle informatie over Premium club vind je hier: www.proximus.be/nl/id_cr_club1/particulieren/discover/je-trouww-beloond/premium-club.html
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.