Geachte,
na 2 jaar op een snelheid van 4,6 Mbps te hebben gezeten, en betaald te hebben voor een snelheid van 25 Mbps (internet favorite), belde ik dan toch maar eens naar jullie technische dienst. Het lange wachten werd beloond, mijn welgemeende felicitaties over de hulpvaardigheid van jullie medewerker. Hij wist me, na het uitsluiten van andere mogelijke oorzaken, te vertellen dat er ons een veel hogere snelheid is beloofd dan we ooit hebben gekregen. De afstand van de centrale naar het aansluitpunt is namelijk veel te groot, dus moeten we een vdsl-kabel laten bijleggen, waar we nu een adsl lijn hebben. Dit zou 30 euro kosten, een redelijke prijs lijkt me. Ik besef dat jullie aan de huidige situatie niets verkeerd hebben gedaan en dat ik voor sneller internet inderdaad een extra kabel zal moeten bekostigen. Wat me echter wel tegen de borst stoot, is dat we al die tijd hebben betaald voor een beloofde snelheid die we nooit konden bereiken, hetgeen door jullie verkopers geweten moest zijn. Indien we deze 2 jaar een internetabonnement "comfort" hadden betaald, hadden we dezelfde snelheid en dienstverlening gehad voor maar even 240 euro minder. Hieromtrent vraag ik een compensatie in natura of korting op de volgende facturen, teneinde jullie klantentevredenheid op het huidige peil te houden en als teken van het inzien van jullie fouten.
In alle vertrouwen dat jullie deze brief ter harte zullen nemen,groet ik
Bart (fa723910, op naam van Renaat)
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.