Skip to main content
Beantwoord

Factuur

  • 16 januari 2018
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Wij openden een abonnement voor onze zoon op zaterdag 30 december 2017. Nu krijg ik een factuur in bus van 15,99 euro voor de periode van 1 december -31 december. Hoe kan dit ? Wij moeten het volledige bedrag betalen voor slechts 1 dag. (Tijdens de nacht van 30-31 december werd het abonnement geactiveerd) Ik heb al jaren een abonnement bij proximus en mijn nieuwe bundel start steeds op de 27e van de maand.
Het is zeer moeilijk om telefonisch iemand te bereiken van proximus. Toch graag wat meer info.
Vanessa

Beste antwoord door FreyaVR

Beste Vanessa, kan je even via volgende lin khttps://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer of klantennummer geven? Dan kijk ik dit verder voor je na. Groetjes Freya
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 391 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2018
Beste Vanessa, kan je even via volgende lin khttps://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer of klantennummer geven? Dan kijk ik dit verder voor je na. Groetjes Freya

Reageer