Skip to main content
Vraag

Getrouwheidspunten

  • 9 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 597 Bekeken

Beste,

Heb nog steeds geen punten bijgekregen factuur is reeds van 26,07 ik dacht dag dit na een 5 tal dagen aangepast werd.
Graag eens nakijken aub alvast bedankt.

mvg
Frans

7 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 391 reacties
  • 10 augustus 2018
Beste Frans, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya

Tien
Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 146 reacties
  • 13 augustus 2018
Ik denk dat er een algemeen probleem is met de toekenning van de Premium Club-punten voor de facturen van deze maand. Is dit al bekend intern?

Alvast bedankt voor het nazicht.

Mvg

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 13 augustus 2018
Bij mij is dit niet. Punten van Augustus zijn al bijgeschreven binnen 1 dag. In juli ook geen probleem.

Martin
  • 33514 reacties
  • 13 augustus 2018
TUI: hier ook geen problemen

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • 14 augustus 2018
Dag Tien,
Misschien kan je ons nog even je klantennummer doorgeven via deze link dan kijken we het voor je na.
Mvg. Wilfried

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 20 augustus 2018
Zit bijna aan volgend factuur en nog steeds geen punten gezien,hoop dat dit nog in orde komt.
Mvg,Frans

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 1 december 2018
ik ben al klant sinds 26 december 2017 met mijn telefoon abonnement maar heb nog geen enkel punt gekregen.

mvg tsv