Beantwoord
M & S
Ik zie op het infokanaal van Proximus dat per 01/07/16 SYFY en 13thStreet verdwijnen en dat M&S voorlopig aan het Multiboeket wordt toegevoegd. Ik heb een Pack Maxi en zou dus het Multiboeket gratis moeten hebben; ik heb ook een abonnement op M&S. Mag ik dan vermoeden dat M& S voorlopig gratis wordt als je een Pack Maxi hebt?
Beste antwoord door Marleen
riji schreef:
Ik ontvang SyFy en 13th Street nog altijd met Multiboeket in kader van Maxi-pack.
Dank u, riji, dat probeer ik nu al een hele tijd duidelijk te maken: geen boeket Multi meer of geen boeket Entertainment NL: geen Syfy of 13th street meer. Logisch toch???
Wat het boeket Nature and Discovery betreft: het is een door Proximus gekozen naam, die toch weinig of niks te maken heeft met de 'Discovery Channels', hoewel er een paar kanalen daarvan inzitten. Dit boeket is voor wie geïnteresseerd is in reizen, natuur, ontdekkingen.
En nog maar eens, hier wordt door TS ( pardon, AlainGerard) een vraag gesteld en nu wordt de aandacht daarvan opnieuw afgeleid, om persoonlijke redenen. Wat heeft die persoon daar nu aan?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.