Ik ben momenteel op reis in Europe en kreeg vanmorgen een SMS dat mijn abonnement met meer dan € 10 overschreden was. Als ik bij MyProximus ga kijken > Mijn factuur & verbruik > Mijn lopend verbruik nakijken, dan zie ik € 12,36 onder "In het buitenland gebruikt surfvolume". Dat lijkt mij vreemd met de huidige roaming regeling (ik ben 3 dagen geleden in Kroatië gearriveerd). In MyProximus krijg ik trouwens ook te zien dat ik nog 1,5 GB beschikbaar heb van de 2 GB in mijn bundel.
Ik zou dus graag weten waar dat verbruik vandaan komt (en hoe ik eventueel verdere kosten kan vermijden). Telefonisch kan niemand mij op de helpdesk helpen, want ze hebben geen inzage in het huidige verbruik, zeggen ze. Ze hebben intern support proberen te bellen, maar krijgen geen gehoor. Terugbellen met meer info kunnen ze ook niet.
Kort gezegd: wie kan mij inzage geven in mijn verbruik? Vanwaar komt het buitenlande surfverkeer als ik enkel in Europese landen ben geweest (waar ik telkens een SMS kreeg dat ik mijn nationale bundel verder kon gebruiken). Graag meer duidelijkheid.
Beantwoord
Mobiel surfen op reis --> aanrekening onduidelijk
Beste antwoord door visionR_be
Ik heb uiteindelijk de afrekening gehad en hierop was geen enkel spoor van extra dataverkeer of andere bijkomende kosten. Volgens mij waren ze bij Proximus op dat moment nog niet 100% voorzien op de nieuwe roaming regeling.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.