Beste,
Probeerde via Myproximus:
1.My Usage: na zeer lang wachten boodschap " Dear customer, due to technical problems..." : geen resultaat
2.aanpassing standaard gratis app: geen resultaat
3. op Myproximus staat duidelijk bij Contact us: Your customer service and helpdesk - Call or E-MAIL us - Find a shop: e-mail is niet te vinden
3.bellen naar 080022800: zeer lang wachten, teveel keuzelijsttoesten, helpdesk vertelde dat er totaal geen e-mail mogelijkheid is.
Gevolg: Voor een simpele aanpassing van gratis app communicatie ben ik meer dan 40 minuten bezig geweest , zonder finaal resultaat. Frustrerend en verlies van tijd en geld.
Mvg
Marc
Beantwoord
Geen Proximus emailadres
Beste antwoord door KoenN
Dag Marc
1) Kan je ons via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr en login van my proximus)
Dan kijken we het voor je na.
2. Welke gratis app wou je graag hebben? Dan kan ik het voor je wijzigen. Ook graag het gsm nummer waarvan je dit wil wijzigen.
3. Zoals Martin zegt kan je ons altijd via deze weg een bericht sturen of www.proximus.be/contact
Alvast excuses
Groeten
Koen
Bekijk origineel1) Kan je ons via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr en login van my proximus)
Dan kijken we het voor je na.
2. Welke gratis app wou je graag hebben? Dan kan ik het voor je wijzigen. Ook graag het gsm nummer waarvan je dit wil wijzigen.
3. Zoals Martin zegt kan je ons altijd via deze weg een bericht sturen of www.proximus.be/contact
Alvast excuses
Groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.