"Minder papierwerk : al je facturen zijn op elk moment beschikbaar via MyProximus en worden tenminste 1 jaar bewaard
In een oogopslag zie je reeds betaalde en openstaande facturen." Dit staat er te lezen op de website. Nu de praktijk is enigszins anders. Ik voeg mijn smart 15 toe aan een Internet comfort om een pack te bekomen en al mijn facturen van smart15 verdwijnen. Ik dien een klacht in op 14 februari nadat ik van de klantendienst te horen had gekregen dat deze niet meer beschikbaar waren door samenvoegen in het pack. Buiten dat ik op een dag 12 facturen in de bus vond van de afgelopen 12 maand nog geen enkele reactie mogen ontvangen en staat de klacht nu nog altijd open. En de factuur die ik graag had geraadpleegd nl die van januari heb ik nog niet kunnen zien. Ook zou ik graag weten hoe ik de 500 mb mobiele data van het pack comfort op mijn gsm kan krijgen. De eerste maand stond die beschikbaar,nu enkel de 1 gb van de smart 15. Voor de samenvoeging had ik ook een optie om betalingen via de gsm te blokkeren. Die optie vind ik ook niet meer terug in MyProximus. En tenslotte krijg bij zowat alles dat ik aanklik in MyProximus volgende te lezen:
"Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen."
Die problemen zijn er al van toen het nog e-service genoemd werd.
mvg
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.