Beantwoord
Smart 15 + full control
Al 3 keer gebeld om de abonnementen van onze zoons van smart +15 om te zetten naar Smart +15 full control, krijg telkens een bevestiging per email dat het omgezet wordt naar een easy 15. Abonnement wat ik dus helemaal niet wil. Boze pubers in mijn huis omdat ze niet op hun 4g mogen met hun gsm.... Ben dus al 3 dagen aan het bellen naar de klantendienst en nog steeds niet opgelost. Wat is dat nu toch! Wie kan er mij helpen ben radeloos en woedend op de slechte service
Beste antwoord door anitag
De abonnementen zijn eindelijk in orde geraakt (ben de tel wel kwijt wat aantal telefoontjes betreft).
Nu nieuw probleem : geen daily travell passport meer en dus kan zoonlief ons vanuit het buitenland niet meer bereiken. Gelukkig is er nog WIFI.
Sptijtig dat men bij de Klantendienst dan deed alsof alles bij het oude bleef en er enkel een limiet kwam op het verbruik.
Ik hoop dat men alles nog terug naar een gewone smart+ kan zetten. Zo'n knoeiboel.
Indien ik belwaarde bijzet op de kaart voor het buitenland blijft deze dan geldig of vervalt die na een maand?
Bekijk origineelNu nieuw probleem : geen daily travell passport meer en dus kan zoonlief ons vanuit het buitenland niet meer bereiken. Gelukkig is er nog WIFI.
Sptijtig dat men bij de Klantendienst dan deed alsof alles bij het oude bleef en er enkel een limiet kwam op het verbruik.
Ik hoop dat men alles nog terug naar een gewone smart+ kan zetten. Zo'n knoeiboel.
Indien ik belwaarde bijzet op de kaart voor het buitenland blijft deze dan geldig of vervalt die na een maand?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.