Skip to main content
Vraag

Pay&Go naar Mobilus S

  • 21 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

anchen
Gisteren middag heb ik Mobilus S aangekocht. Op de site van Proximus werd mij meegedeeld dat mijn huidige Pay&Go-plan omstreeks middernacht zou veranderen naar mijn nieuw aangekochte abonnement, Mobilus S. Momenteel verblijf ik in het buitenland (Spanje).

Ik zou graag zo vlug gebruik maken van mijn abonnement.

Alvast bedankt!
This topic has been closed for comments

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 391 reacties
  • 22 augustus 2018
Beste, is de omschakeling ondertussen reeds in orde? Groetjes Freya

anchen
  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 22 augustus 2018
Neen.

anchen
  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 22 augustus 2018
FreyaVR schreef:
Beste, is de omschakeling ondertussen reeds in orde? Groetjes Freya


Neen.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 391 reacties
  • 23 augustus 2018
Kan je dan via privébericht het betrokken gsmnummer bezorgen via volgende linkhttps://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan kijk ik dit even verder voor je na. Groetjes Freya