Skip to main content
Vraag

Traag Internet?

  • 17 november 2016
  • 7 reacties
  • 307 Bekeken

Nothofagus
Hallo

Is er ergens een probleem?
Ik bemerk dat de snelheid van mijn internet verbinding [erg] laag is?
Het versturen van een mailinglijst duurde plots meer dan dubbel zo lang...
[img]http://beta.speedtest.net/result/5806659775.png[/img]

Toch niet normaal voor een 30/6 profiel? Of zie ik dat verkeerd??

7 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • 18 november 2016
Dag Nothofagus,

Je snelheid hangt ook voor een groot stuk af van je binneninstallatie. Is daar iets aan veranderd? Is je verbinding draadloos of met kabel? Heb je je bbox al eens opnieuw opgestart? Dit kan helpen als het aan je bbox ligt.

Mvg,

Kim

Het Proximus team

Martin
  • 33520 reacties
  • 18 november 2016
Mijn speedtest was gisteren ook veel lager dan normaal maar nu lijkt alles weer normaal!

Nothofagus
  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 18 november 2016
Blijkbaar is er ook iets mis met mijn vaste lijn. 😞 Kan er niet mee bellen.
Een lijntest gedaan en er kwam als resultaat dat er een storing op het netwerk is en een tweede boodschap: onderhoudswerken...

Nothofagus
  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 18 november 2016
Dit is de foutmelding.
'k Veronderstel dat Proximus er reeds mee aan de slag is? Of moet ik ergens een nummerke bellen om het

te melden?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • 18 november 2016
Je kan ofwel bellen naar 080022800 om het te laten nakijken, ofwel kan je je gegevens even sturen via een privé bericht naar het Proximus team , dan kijk ik het na.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Nothofagus
  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 18 november 2016
KimB schreef:
Je kan ofwel bellen naar 080022800 om het te laten nakijken, ofwel kan je je gegevens even sturen via een privé bericht naar het Proximus team , dan kijk ik het na.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Privé bericht verzonden...

Mvg

Nothofagus
  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 30 november 2016
Nothofagus schreef:
KimB schreef:
Je kan ofwel bellen naar 080022800 om het te laten nakijken, ofwel kan je je gegevens even sturen via een privé bericht naar het Proximus team , dan kijk ik het na.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Privé bericht verzonden...


Blijkbaar is er nog ergens iets mis... :-(
Zie privé bericht.

Reageer