Skip to main content

bestelling internet+belgacom TV

  • 24 november 2010
  • 4 reacties
  • 782 Bekeken

Hello heb op 18-10-2010 online internet+TV bestelt,heb dezelfde dag nog een telefoon en een bevestigingsmail gekregen ondertussen is alles muisstil bij belgacom heb na bijna 6 weken geen enkel bericht of telefoontje meer gekregen,is dit de goede service van belgacom en wat een snelheid ik overweeg dan ook om mijn bestelling te annuleren als al bestaat want daar twijfel ik sterk aan.
This topic has been closed for comments

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1480 reacties
  • 24 november 2010
Welke activatiedatum staat er in de bevestigingsmail?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 25 november 2010
hello bedankt van de moeite die u hebt gedaan maar ik ben van plan geen bestelling meer te

plaatsen bij belgacom enkele vrienden hebben telefonisch bestelt en na 8 dagen was alles

in orde aansluiting internet en tv en online zou dat dus niet gaan dus als dat de goede

service is die belgacom aanbied hoeft het voor mij niet meer mijn maag draait om als

ik hun reclamespotjes op tv zie.groeten

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 25 november 2010
Wij hebben ook Belgacom TV bestelt 2-Nov, tot nu toe geen enkel email / telefoon

...

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1480 reacties
  • 25 november 2010
Bel eens met 0800 22 800 en vraag om uitleg.