Skip to main content

problemen met APN instellingen

  • 21 maart 2014
  • 1 reactie
  • 533 Bekeken


Binnen ons bedrijf zijn er enkele personen die een persoonlijk telenet abonnement hadden en die nu overgestapt zijn naar onze bedrijfsabonnementen van proximus.


Bij het instellen van de APN staat de telenet APN's nog altijd geïnstalleerd. Na deze te verwijderen en de belgacom APN's in de plaats te zetten kunnen ze op mobiel internet. Maar zodra ze terug op hun persoonlijk wireless netwerk gaan (thuis - Telenet), dan worden de APN's van telenet erbij geplaatst en stopt het mobiel internet met functioneren.


Proximus wordt wel nog altijd als standaard getoond.


Wat kan hieraan gedaan worden dat deze APN's niet meer verschijnen?



This topic has been closed for comments

1 reactie

  • 0 reacties
  • 24 maart 2014
Beste,
Is het mogelijk om mij via een privé bericht onderstaande informatie te bezorgen?
* Oproepnummers die dit probleem ervaren
* Type toestel dat in gebruik is.
Met vriendelijke groeten,
Eva