Hallo iedereen,
sinds juni zijn we aangesloten bij Belgacom voor digitale tv en internet. Hier hebben we al leuke momenten mee beleefd, maar hebben we ook al veel frustraties van gehad. Ik zal de problemen die we hebben gehad proberen te schetsen:
1. Teletekst bleef hangen of werkte niet, waardoor de nummers op de afstandsbediening ook niet meer werkten => toen maar eens stroom uitgetrokken en werkte het terug.. Laatst weer gehad en dus zelfde methode gebruikt, maar ik ben niet van plan die steeds te moeten doen, aangezien het opstarten een kwartier duurt...
2. Ineens kunnen we maar 1 ding tegelijkertijd opnemen en niet meer 2, ik weet niet of dit algemeen voor iedereen is, maar dit is niet gecommuniceerd aan ons. Hierdoor komen we bij probleem 3
3. Ineens zijn er series maar half opgenomen, zitten er fouten in de bestanden of zijn ze helemaal niet opgenomen zodat we onze favoriete series moeten missen, wat ook niet de bedoeling is aangezien we deze decoder daarvoor hebben aangeschaft.
4. Zondag kregen we na het kijken van een opname ineens een paars scherm over heel het beeld zodat ook weer een reset van de decoder moest gedaan worden.
Iemand nog deze problemen gehad of er oplossingen voor? Ik denk dat ik eens tijd moet maken om naar de klantendienst te bellen..
Voorts hebben we bij het draadloos internet nog het probleem dat dit op onze computers op bepaalde tijden gewoon weg/uitvalt. Hierdoor moeten we steeds de draadloze ontvanger op onze computers uit- en inschakelen om terug connectie te maken. Dit kan toch ook niet de bedoeling zijn en is frustrerend om telkens te doen.
Mvg
Bram
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.