Wij beschikten over een pakket digitale televisie, internet en een vaste lijn. Hiervoor betaalden we 63 ,95 /maand zonder communicatie. Graag hadden wij hier een eenvoudig smartphone-abonnement bij. Niet meer, niet minder. Bij de Proximus-shop in Mechelen ging men aan het rekenen en een Tuttimuspakket met smartpone-abonnement bleek de beste optie, 86 euro/maand . Verschillende keren herhaalde wij dat we buiten dat smartphone-abonnement niets extra's wilden en zeker niets minder. Maar neen, we moesten en zouden naar het Tuttimuspakket overschakelen. Dit biedt enkel voordelen en aan de scherpste prijs.
Nu blijkt dat ik niet meer over 4G beschik op mijn tablet. Bij een bezoek aan de Proximus-shop om dit te laten herstellen krijg ik te horen dat dit niet in het Tuttimuspakket zit en dat ik hiervoor 15 euro extra dient te betalen. Pure oplichterij dus.
Ik ga hier niet mee akkoord beste heren en dames van Proximus. Hoe kunnen jullie dit rechtzetten?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.