Een maand of 5 heb ik moeten strijden opdat ik mijn factuur NIET meer per post zou toegestuurd krijgen. Ik was perfect gelukkig met de mogelijkheid om mijn factuur te kunnen openen vanuit mijn proximus-account. Ook al moest ik elke maand wachten tot de 8ste vooraleer de PDF ter beschikking was.
Nu heb ik sinds vorige maand EINDELIJK gedaan gekregen dat mijn factuur niet meer op papier wordt opgestuurd en nu blijkt ze online ook niet meer te vinden. Al 4 dagen probeer ik tevergeefs mijn factuur te openen en telkens de melding "dit document is nog niet beschikbaar, probeer het later opnieuw". Ik stel voor dat ik dus voor het betalen van deze factuur nét zoveel dagen wacht als het aantal dagen dat ik extra heb moeten wachten. Eens kijken hoe snel het nu dan allemaal plots kan gaan...
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.