Skip to main content

mijn Belgacom factuur

Geacte,

Elke maand is het voor mij:bang afwachten welke fouten er deze keer in de factuur staan.

Deze maand werd ik weeral niet "ontgoocheld".
Er stonden 2 fouten in: gelukkig is er DEZE KEER een competent iemend; Kristel, wie de zaken opgelost heeft

1. ik betaal elke maand 3.77 € voor een bijkomende internet-dienst: verleden maand had ik deze zaak voor de 10° keer aangehaald, men had me een creditnota van 45 € gegeven, doch deze maand weer aangerekend!

Het blijkt nu voàlgens Kristel dat dit een kost was in de periode van de manuele connectie!!! 5 jaren geleden. Dus deze kost betaal ik reeds meer dan 5 jaar! Een tegemoetkoming is hier zeker verantwoord!

2. Gezien ik gepensioneerd ben en niet veel meer reis, is het gebruik van internet op gsm niet meer belangrijk. ik had gevraagd om dit te verwijderen: IS OOK NIET GEBEURD! Hopelijk heeft Kristel dit in orde gebracht!

Moest het kunnen van eens een historiek op te vragen van de gemaakte fouten de laatste 3 jaren: ik zou er een boek over kunnen schrijven.
Dikwijks heb ik zin gehad om tabula rasa te maken en een nieuwe provider te zoeken.
Hopelijk is alles nu in orde.

Guido

5 reacties

• 0 reacties
  • 23 mei 2012
Beste guidoonthebanjo,

Graag ontvang ik klantgegevens (klantnummer, telefoonnummer, ...) om dit na te kijken.

Uiteraard kunt u mij deze ook bezorgen in een privébericht.

Met vriendelijke groeten,

Eva

beste

Bedankt voor dit snelle antwoord.

Ziehier mijn gegevens: Factuur nr 6218216094 klantnr 002685927 telefoonlijn 019/510999

Hopelijk wordt mijn dossier helemaal en door deskundige mensen doorgelicht zodat ik eindelijk

met een gerust gemoed de volgende facturen kan bekijken...Lachen

Met virendelijke groeten

Guido Raymakers

• 0 reacties
  • 25 mei 2012
Beste guidoonthebanjo,

Ik heb uw vragen overgemaakt aan de bevoegde dienst via dossiernummer 15128368.

Deze dienst zal alles grondig nakijken en zelf terug met u contact opnemen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

beste,
Bedankt voor uw antwoord.
Bij controle van mijn e services, valt mijn oog op NOG MAAR EEN FOUT!!!!
Ik constateer dat, op onverklaarbare wijze, internet unlimited opeens bij mijn abonnement
Is gekomen! WIE WAAROM??
Is dit een manier im uw klanten buiten te smijten dat u bezig bent.
Mijn geduld is meer dan op, ik eus onmiddellijke rechtzetting en zonder kosten!
Graag asap antwoord.
Mvg

Guido raymakers

Elsa
  • 27742 reacties
  • 28 mei 2012
Zo'n fouten worden door bgc wel zonder problemen rechtgezet zonder kosten maar soms moet je wel wat geduld hebben.