Ik heb op 16-07-2011 Proximus MTV10 online besteld.
Indien online besteld kreeg ik normaal een korting van 5€ gedurende 10maanden (50€).
Eerste factuur was niet correct => Geen korting gekregen !
Tweede factuur was niet correct => Geen korting gekregen !
Gebeld met 6000-nr. => komt in orde volgende factuur creditnota + 1 maand extra korting.
Derde factuur was niet correct => Geen korting + geen creditnota !!
Nog enkele malen gebeld met 6000-nr. => Telkens nieuwe uitleg met "ik vind hier geen gegevens van" , "Korting was niet geldig bij bestelling bel naar 080099974" , " kan korting niet ingeven in ons systeem" , "persoon die hiervoor bevoegd is, is niet aanweeig maar ik bel uw morgen terug", "kan jij de orderbevestiging eens doorfaxen"
Bij mijn weten nog steeds niet in orde gemaakt.
Na de bestelling heb ik nochtans een bevestigingsmail gekregen van e-proximus waarin vermeld is dat ik 50€ korting krijg.
Hoe kan ik dit opgelost krijgen ?
Ik weiger het laatste factuur te betalen aangezien ik nu reeds 2x teveel betaald heb voor de afgelopen 2.5 maanden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.