Skip to main content

gsm weinig gebruikt en toch 50 euro opgebruikt in 3 maand tijd


Lieve 1035
Forum|alt.badge.img
http://forumimages.seniorennet.be/hoshinkido/32650-20110808-4dd745.jpg 100x100

12 reacties

swimmer4
Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 595 reacties
  • 9 mei 2012
Ga naar je verkooppunt. Zij kunnen al je gesprekken en sms'en zien. Misschien heb je per ongeluk eens een bericht gestuurd naar een of ander betalend abonement. Zij kunnen dit zien.

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 603 reacties
  • 9 mei 2012
beste Lieve.1035

Pay & Go is naamloos . Een Belgacom-Center kan u hier niet mee helpen. Enkel de Proximus klantendienst kan dit zien. U dient met dit gsm nummer het nummer 6000 van de klantendienst te bellen en ook weten wanneer en welk bedrag er de laatste keer werd bijgelaten.

muisje

Lieve 1035
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 219 reacties
  • 9 mei 2012
Moet ik weten wanneer er 50 euro werd opgeladen? Hoe kan ik dat nu nog weten? Ergens in februari denk ik. Is dat voldoende specifiek?

Lieve 1035
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 219 reacties
  • 10 mei 2012

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 603 reacties
  • 10 mei 2012
een pay & go kaart is naamloos. De klantendienst kan u verder helpen, maar er zijn enkele spoecifieke vragen nodig om te weten of u de eigenaar bent van deze Pay & Go kaart

muisje

Lieve 1035
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 219 reacties
  • 10 mei 2012
Probleem is dat het hier over de gsm van mij ouders gaat en die heb ik hier natuurlijk niet.


Bij e-services (http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/belkrediet-en-factuur/uw-verbruik-raadplegen/a_id/12153/c/1284,1389,1400,1402" rel="nofollow) moet dat toch gaan!? Maar dat is nu nog altijd niet terug beschikbaar. wanneer zal dat opgelost geraken?

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 10 mei 2012
e-services historiek blijven proberen. 10 keer na elkaar als het moet. Uiteindelijk geraak je er wel door.

Als het lukt, dan krijg je zowel herlaadhistoriek als gesprekken en smssen opgelijst met per lijn wat je ervoor betaald hebt en wat je resterend belkrediet is.

Ik wens je veel succes (en vooral veel geduld).

Lieve 1035
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 219 reacties
  • 11 mei 2012
Nog altijd zonder succes :(


Eva, waar zit je? Heb jij geen oplossing?

Dit is wat ik te zien krijg:

Lieve 1035
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 219 reacties
  • 17 mei 2012
Ik zal bij mijn volgend bezoek

met hun gsm eens naar de 6000 bellen.

Misschien worden we dan wijzer.

  • 0 reacties
  • 23 mei 2012
Beste Lieve,

Er kunnen verschillende oorzaken zijn waardoor belkrediet kan verbruikt worden, bijvoorbeeld internet, betalende oproepen (zoals 1207), betalende smsen ( kijkersvraag op tv).

Om de historiek van uw oproepnummer te kunnen bekijken zou ik het nummer nodig hebben. Kan u mij dit verzenden via een privé bericht? U kan ook steeds de historiek raadplegen via de e-services.

Als u mij het nummer kan bezorgen, kijk ik het na en bezorg ik u de nodige informatie.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Lieve 1035
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 219 reacties
  • 23 mei 2012
OK Eva, het nummer is u in een privé bericht toegezonden.

Lieve 1035
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 219 reacties
  • 23 mei 2012
Heb bericht ontvangen met de belhistoriek.

2 lange telefoons naar Nederland zijn de boosdoeners. Ik zal eens navragen of ze zich daar iets van herinneren.