Beste,
Sinds vanmorgen (13/9/2011) is het niet meer mogelijk om van bij mij thuis via VPN een verbinding te maken met mijn werknetwerk in Italie (ymr.it). Eveneens is het niet mogelijk om met Microsoft Outlook een verbinding the maken met mijn Exchange Database op het domein ymr.it. Dit is ook niet mogelijk via webmail (https://mail.ymr.it/exchange).
Ik heb een Bbox2 (sagem) en heb geen instelling aangepast (ondertussen wel al verschillende keren gereset en gereboot, zonder succes). Via de computer van mijn vader en met zijn Belgacom Bbox2 is de verbinding ook niet mogelijk. Als ik echter het wireless netwerk van de buurman gebruik (geen Belgacom) met mijn pc, dan is de verbinding met bovenstaande domeinen geen probleem.
Enig idee wat er onlangs veranderd is bij Belgacom en hoe dit weer te herstellen?
Groeten,
Koen
gebruikersnaam: fa579660
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.