TV Overal nog niet geactiveerd na 48 u
Dag iedereen,
Ik heb 2 dagen geleden de TV Overal applicatie aangevraagd via e-services. Tot op heden kan ik nog altijd niet TV kijken via de applicatie,zowel niet via website als via de app op de iPad.
Ik krijg hier steeds de melding dat ik moet activeren om van de dienst te genieten en bla bla bla... Dat heb ik al gedaan!!!! Ik heb dit gemeld aan de helpdesk (0800 22 800), en zij stuurden mij naar hier door. Zij bevestigden dat de dienst geactiveerd is, maar zonder resultaat dus...
Ik heb al meerdere posts gevonden van hetzelfde probleem, maar nooit met een oplossing. Zijn er mensen bij wie dit reeds opgelost is, zo ja, wat heb je gedaan om dit voor mekaar te krijgen?
Ik heb ook al een pm gestuurd naar Eva, als ze dit voor mekaar krijgt zal ik eens voor haar koken.
Thx voor jullie feedback!!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.