Skip to main content

WANNEER BELGACOM TV ACTIEF?



Beste,


Woensdagmiddag ging ik langs bij een belgacom verkooppunt om Belgacom TV aan te kopen. Ze waren heel vriendelijk en behulpzaam. Er werd mij gezegd dat na 24 uur belgacom TV actief zou zijn. We zijn nu 2 dagen verder en nog steeds niks. Is dit normaal? Ik belde gisteren reeds met de technische dienst en na 3 x teruggebeld te hebben en 3 verschillende antwoorden ben ik nu een beetje ongerust of dit wel in orde komt. Kan iemand van belgacom dit even checken en mij laten weten wanneer deze actief zou zijn. Het lijnnummer is 056/512826.





alvast bedankt,


machtje



This topic has been closed for comments

3 reacties

  • 0 reacties
  • 28 april 2014
Beste Machteld,
Dat is graag gedaan.
Met vriendelijke groeten,
Eva

  • 0 reacties
  • 5 mei 2014
Dag Machteld,
In ons systeem staat de functie actief, mogelijk is er een probleem met de simcard.
Ik kan een nieuwe verzenden per post of je kunt deze gratis gaan omruilen in een Shop?
Met vriendelijke groeten,
Eva

  • 0 reacties
  • 6 mei 2014
Beste Machteld,
Ik heb een simkaart per post verstuurd.
Deze kan u in principe vrijwel onmiddellijk gebruiken.
U moet enkel de simkaartnr even doorbellen.
Met vriendelijke groeten,
Eva