Skip to main content

Activatie gratis boeketten

• 2 augustus 2012
  • 4 reacties
  • 155 Bekeken

Probeer nu al 3 dagen klaar te krijgen dat men mijn beloofde gratis boeketten zou activeren.

Denk dat ik al alle medewerkers aan de lijn heb gehad maar blijkbaar weet niemand wie dit kan of mag activeren.

Men beloofd eveneens terug te bellen en dat het maar enkele minuutjes duurt om dit uit te voeren.

Wel na uren telefoneren en 10 medewerkers, vele beloften ..... hopen op beterschap.

4 reacties

• Apprentice
  • 1 reactie
  • 2 augustus 2012
Ken het gevoel,

Heb vandaag 20 minuten naar de "on-hold" muziek geluisterd.

Nadat de 3e dame nogmaals had doorgeschakeld heb ik het opgegeven.

Zal nog wel een keer proberen maar uw bericht doet mij al vrezen voor opnieuw een rondje doorschakelen.

gr,

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 1684 reacties
  • 3 augustus 2012
Wat is dat eque bij belgacom snel gedaald.Ik ben daar nauwelijks een jaar weg en heb er geen probleem mee gehad.Het enige verschil kan wel zijn dat ik al ineens het abonnement voor het voetbal genomen had.

Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 3 augustus 2012
Bij mijn activatie van BelgacomTV waren de gratis zenders ook niet actief. Gewoon 1 keer gebeld, waarbij er een dossiertje voor de 'bevoegde diensten' aangemaakt werd, en na ruim twee weken ben ik dan opgebeld door een dame van die bevoegde dienst om te zeggen dat ze op het knopje '1 maand gratis' gedrukt had, en dat ik vanaf die dag 30 dagen lang naar alle zenders kon kijken. Dat was effectief zo. Dus, dat komt wel in orde, maar blijkbaar hebben ze veel tijd nodig om op een knopje te drukken. Normaal moet degene die de activatie van het TV product uitvoert die zenders aanzetten, maar blijkbaar wordt dat meer en meer vergeten.

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 1684 reacties
  • 3 augustus 2012
Dat is toch duidelijk een software fout die aan belgacom ligt.Vroeger was dat helemaal geen probleem.Ik geloof zelf dat ik driemaal klant ben geweest bij belgacom en mijn moeder 2 maal en nooit hoeven te bellen zoals ik hier allemaal lees.Eerlijk gezegd wat ik hier de laatste tijd allemaal lees ben ik geen minuut te vroeg weg gegaan.Ik hoop wel dat er nu vlug beterschap in die situatie,want het is natuurlijk niet plesant voor al die andere klanten die ook met deze en andere problemen te kampen hebben.Want er zijn er bij julie nogal wat zo te zien.

Reageer