Skip to main content

Ongenoegen over belgacom service

  • 12 september 2012
  • 1 reactie
  • 151 Bekeken


Ten eerste lichten ze clienteel slecht in die al jaren adsl gebruiker zijn , niet wetende dat een overschakeling naar vdsl mogelijk is , conclusie als adsl gebruiker krijg je trager internet ...


Reeds 2 maal technieker laten langs komen , wetende dat wij met telefooncentrale zitten , geen van beide was bereid de omzetting naar vdsl mogelijk te maken .... sorry mevrouw moet een nieuwe technieker komen omdat je met centrale zit je moet terug bellen naar belgacom en afspraak maken (weeral)... weten die dat niet voor die komen wat een client heeft ????


Resultaat weer wachten tot iemand terugbelt om nieuwe afspraak te maken ....


Al 10 jaar trouwe klant bij Belgacom tel, internet , dig tv , 4 gsmnr's.


Indien wij deze niet opgelost krijgen deze week nog dan wachten wij niet langer en stappen over naar andere provider


Met onvriendelijke groeten


fb700762

1 reactie

  • 0 reacties
  • 12 september 2012
 Beste Nathalie,

VDSL2 kan niet werken met het type telefooncentrale dat u hebt. Hiervoor kan u best eens bellen naar onze commerciële dienst op het nummer 0800 22 500. Zij gaan u verder kunnen helpen met de aanvraag voor VDSL2 en eventueel een ander type telefooncentrale.

Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer